کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نمایشگاه کتاب

سلام*
من و خانوم سلیمیان کتابهای نمایشگاه امسال رو انتخاب کردیم. کسی اگه کتاب خاصی از انتشارات قطره، نی، مطالعات زنان، سروش و افراز رو میخواد بگه که به لیست اضافه کنم.

انتشارات چشمه و نیلوفر رو هم امسال احتمالن* اضافه کنیم.


                ---------------------------------------------------------------------

*۱) حیدری ام

*۲) چه لزومی داره با تنوین باشه؟

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر حیدری یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 20:20

این یوزر اختصاصی رو به ما هم بدین یکم احساس هویت کنیم.

راد هستم یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 21:30

از ققنوس ندارین؟

ققنوس زیاد کتاب سینمایی و عکاسی نداره اگه اشتباه نکنم.

تمرکزش بیشتر رو ادبیات داستانی و رمان هست.

راستی حیدری هستم.

سارا حنانی یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 23:00

خب وقتی نمیدونیم چه کتابایی انتخاب کردین چجوری بگیم چی رو اضافه کنین؟
بعد قراره فقط کتابای سینمایی و عکاسی بیارین؟! چون خانم سلیمیان اینجوری میگفت بنظرم
اونوقت مطالعات زنان کتاب سینمایی داره؟
بعد اگه دارید واسه چشمه و نیلوفر فکر میکنین رو مرکز و ققنوس هم میشه فکر کرد. خصوصا مرکز که خیلی هم خوب همکاری میکنه
-----------------------------
برای یوزر اختصاصی هم ایمیلتونو بذارید من براتون یه ایمیل بدم و مراحل رو توضیح بدم

راستی: موفق باشید و نخسته
حنانی

------------------------------------------------------------------------------------

* لیست کتابها زیاد هست. شما کتابی رو که میخواین بگین که اگه تو لیست نبود اضافه کنم.

*سینمایی، عکاسی و نمایشنامه.

*مطالعات زنان ناشر اختصاصی آثار بهرام بیضائی است.

*مرکز خوبه کتاباش، اگه همکاریش خوبه چرا که نه؟ فقط مشکلش اینه که گرون فروشه.
ققنوس گمون نمیکنم زیاد تو این فیلدها چیزی داشته باشه. چندتا نمایش نامه داره فقط اگه اشتباه نکنم.

*varram1@yahoo.com

حیدری ام

علیرضا م یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 23:34

ای کاش ساقی و هرمس هم بود

با ساقی ( ترجیحن منهای فراستی) موافقم.

هرمس عناوین کتابهاش کم هست. حجم کار الکی میره بالا.

حیدری ام

شکور دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 09:17

آفرین بر تو مرد با تجربه

قربون دائی. خجالتمون میدی دائی.

سلیمه رحیمی دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 20:12

نشر مرکز؟

اضافه شد.

حیدری ام.

راد هستم دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 23:08

از چشمه و مرکز و رسش
مثلا مجموعه ی کتابهای مصطفی مستور رو پیشنهاد میدم که توش یه سری مجموعه داستانهای کوتاهش هست (که کاملا فضارو فیلمنامه ای توصیف میکنه و حتی تدوین سینمایی رو میشه تو داستانهاش دید) و یکی دوتا ترجمه ازش که درباره ی سینمای کیشلوفسکی و ... است.

سرشت و سرنوشت (سینمای کیشلوفسکی)
عشق روی پیاده رو
روی ماه خداوند را ببوس
چند روایت معتبر
من دانای کل هستم
استخوان خوک و دست های جزامی
حکایت عشقی بی قاف بی شین بی نقطه
دویدن در میدان تاریک مین (نمایشنامه)
پرسه در حوالی زندگی (عکس نگاری)
من گنجشک نیستم
تهران در بعدازظهر

و جدیدترین اثرشو یادتون رفت فک کنم:
سه گزارش کوتاه درباره نوید و نگار
(حنانی)

زهرا شاه توری شنبه 2 دی 1391 ساعت 15:42

شما ها چقد کتاب خوندین..... یا میخاید بخونید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد