کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اینگمار برگمان در شبکه مستند

خبری بسیار جالب و خوب رو دیروز خوندم که خیلی خوشحال شدم 

پخش مستند «ساخته شدن فانی و الکساندر» از شبکه مستند ـ جمعه ساعت ۲۲

دیدن این مستند قطعا خیلی جذاب و دیدنی خواهد بود البته من قسمتهایی از اون رو به زبان اصلی و با زیرنویس انگلیسی دیده بودم و صحبتهای کارگردان بزرگی مثل برگمان و نحوه بازی گرفتن از بازیگرهاش و صحبتهاش با عوامل و کارگردانیش به شدت جذاب خواهد بود  

البته دوبله برگمان هم باید جالب باشه در نوع خودش

دیدن این مستند برای دوستداران برگمان و به طور کلی علاقه مندان به سینما به نظرم خیلی مفید و جالب خواهد بود از دست ندین

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا موسوی پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 14:33

مرسی که خبر دادی . . .
حیف که شبکه ی مستند نداریم.

راد پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 16:37

مگه تو کنکور نداری مردک؟ بشین بخون پسر!

شاه توری پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 19:20

آقای موسوی که سال دومن..هان.آقای صفاییو گفتین


من که خیلی مستند دوس دارم

شکور دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 11:36

هم زمانش گذشته و نفهمیدم هم خونمون دو شبکه بیشتر نداریم...برگمانم دیگه نمیبینیم

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 17:04

من این مستند رو ظبط کردم هر کی می خواست بیاد بگیره

من که دوس دارم ببینم...ولی الان وقتش نیست...میگیرم ازت ایشالا
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد