کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

(عشق)amour

اول از همه عذر خواهی بابت تاخیر برای گذاشتن این پست

بعد هم یه تشکر بزرگ از همه کسایی که یک شنبه اومدن و به من کمک کردن

به عنوان اولین همکاری خیلی خوب بود مخصوصا وقتی یه سری مشکلاتی توی پخش صدا و تصویر پیش اومد و همه برای اصلاح اون تلاش میکردن.

از همه کسایی که اسمشون رو میبرم خیلی خیلی سپاسگذارم...

اسامی را در ادامه مطلب گذاشتم

نقد عشق رو هم با یه سری اصلاحات (دست آقای چراغعلی درد نکنه)  خواهم گذاشت در وبلاگ.

آقایان:


صفایی

قدکساز

چراغعلی

عطارپور

پرهیزگار

حیدری

فرامرزی

فینی زاده

شالیکار



خانم ها:


طلاکوب

توکلیان

صالح آبادب

ضمیری

همایون روز

علیپور

باقری

اگر کسی رو فراموش کردم لطفا توی نظرات بگه 


 

نظرات 5 + ارسال نظر
جهان چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 07:47

خسته نباشی

شکور چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 09:04

خسته نباشید
به شدت از اینکه نتونستم بیام معذرت میخوام
این اتفاق سابقه نداشته
شکور

پیروزبخت چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 11:25

من
حمایت قلبی من همیشه پشت و پناه راهت بوده!!

طلاکوب چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 19:03

این بار واقعا کاری نکردم! امیدوارم تجربیات بعدی بهتر و لذت بخش تر باشه برات سیما جان!

سارا حنانی شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 22:05

من حواسم نبوده هی اومدی پست بی موضوع گذاشتی
موضوع بذار برای پستات دختر جان
گزارش فعالیت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد