کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دوستان خواهش میکنم که سریع تر رای بدید

(بر اساس نظری که در زیر همین پست گذاشته ام، جمله های زیردر ساعت حدود 22 21 شهریور، خط خورد)

ازونجایی که برای تصویب یه تصمیم، حد نصاب باید رعایت بشه و فرصت رای دادن به جلسه ی شنبه خیلی کمه، خواهش میکنم دوستان تو پست امیرحیدری رای بدن تا شنبه رو جلسه رسمی داشته باشیم

در غیر این صورت باز رای گیری برای یه روز دیگه باس ادامه پیدا کنه

با مشارکت اعضا، اساسنامه میتونه عملیاتی بشه

وگرنه بروکراسی باعث این توهم خواهد شد که اساسنامه مانع کارها شده


همچنین پیشنهاد میکنم هر روزی که جلسه ی این هفته تشکیل شد، همون ابتدای جلسه، جلسه ی هفته ی بعدش هم رای گیری بشه


شکور

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 13:40

بعنوان مسئول حق رای سابق باید عرض کنم که تا جایی که یادمه و اطلاع دارم و از اونجایی که برای رای گیری جلسات کانون ( هم تشکیل و هم عدم تشکیل) همه حق رای دارن در نتیجه حد نصابی وجود نداره و اگه تعداد موافقین از مخالفین بیشتر باشه جلسه تشکیل میشه. (نقل به مضمون از مسئول اساسنامه دو ترم پیش آقای توپ شکن طبق پست هایی که پایین آدرسشو گذاشتم)

برای تشکیل آخرین جلسه ترم پیش که این قانون برقرار بود ، حالا اینکه الان تغییر کرده یا نه نمیدونم.

اتفاقا مصداق همین مورد در دو پست زیر که باز هم مربوط به تشکیل و عدم تشکیل جلسه ست رخ داه (کامنتارو بخونید) :

http://filmclub-sbu.blogsky.com/1392/03/01/post-2483/
http://filmclub-sbu.blogsky.com/1392/03/16/post-2534/

به خانم جهانی/ایزدی هماهنگ باش پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 21:44

شکورم
همونطور که در پست که اول آدرسش رو نوشتید گفته بودم، واقعا مسئله ی جالبی هست
من پست ها رو خوندم
اساسنامه رو هم دوباره خوندم
خیلی خیلی مسئله ی جالبیه
نظر اشکان، یک نظر تفسیری محسوب میشه پس لازم الاتباع نیست ولی کارش در تفسیر کاملا درست بوده(البته ای کاش دلیل بیشتری می آورد و صرفه «حق داشتن همه» رو دلیل این تفسیرش نمی دونست)
ولی من تفسیر ی مخالف تفسیر توپشکن رو قبول ندارم
یعنی حد نصاب درمورد رای افراد نهاد تصمیم گیری باید رعایت بشه ولی همه حق دارن رای بدن
ولی یه ادعای خیلی ریز دارم
به نظرم با توجه به اینکه، هر دوی این تفاسیر قابل تمسک هستن، با توجه به اینکه تفسیر توپشکن توسط کانون پذیرفته شده، آنچه می بینم بر اساس این تفسیر شکل گرفته، نزدیک به یه عرفه
پس تفسیر توپشکن از بحث حدنصاب در این موضوع، با توجه به خلاء قانونی و عدم قطعیت تفاسیر متعارض، میتونه به عنوان یه عرف، خودش قانون باشه

خیلی جالب بود
این تفسیر سومی هست که به نظرم نسبت به دو تفسیر «تنها» ی قبلی، قابل تمسک تر هست و بر اساس همین تفسیر که فکر میکنم به عرف تبدیل شده، پست رو اصلاح می کنم
شکور

سعید ایزدی پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 23:13 http://kafankhafan.blogfa.com

خانم جهان و آقای شکور من واقعا ناراحت میشم که کامنت هایی که می ذارم رو نمی خونید.

من زیر پست آقای حیدری نوشته بودم که بر اساس اسانامه همه می تونند رای بدند و لازم نیست جز نهاد تصمیم گیری باشند.

توی اساس نامه ننوشته که این تفسیره به عنوان یک نکته اورده شده. اگه واقعا این بحث که می فرمایید بود. بهتر بود اونجا جواب می دادید و نه اینحا.

موضوع این نیست که چه کسی میتونه رای بده
موضوع حد نصابه
این ربطی نداره
شکور
_________________________
قضیه یه چیز دیگه ست آقای ایزدی :)

جهان

توفیقی جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 10:27

آقای شکوری
تو رو خدا ساده تر بنویسین
نظرتون واقعا ثقیل و حقوقی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد