کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه 30 شهریور

نکات گفته شده در دومین جلسه کانون از قرار زیر است: 

 

نجاتی :تلاش برای برگزاری کلاس بازیگری به عنوان پروژه شخصی

ارشادی:تلاش برای برگزاری کلاس کارگردانی

حیدری: عنوان کردن که در ادامه ترمینولوژی های وبلاگ یک سری کلاس برای ارتقای سطح هنری کانون برگزار خواهد شد.

           همچنین رویکرد کلی کانون برای این ترم برگزاری کلاس های آموزشی است(برای بچه های خارج از کانون)

           درخواست کمک برای جشن معارفه و ارائه طرح کلی برنامه های مهرماه (اکران های هفته دوم، اکران دهلیز و تولیدات کانون)

          درمورد دهلیز با همه هماهنگ شده به غیر از عطاران و زمان دقیق آن 17 مهر ساعت 2 اعلام کردن.

          متذکر شدن که برنامه های مهر باعث کم کاری در ماه های آینده نشود.

برنامه هایی که برای آبان اعلام شد: پخش ولوراین 2 ،برگزاری احتمالی نمایشگاه عکس و نقد عکس.

یوسف دوست: نامه کامپیوتر هنوز نرسیده

قدکساز: 2هفته زمان زیادی برای رای گیری هاست که سنجاق بمونن. در جواب آقای حیدری و ایزدی متذکر شدن که شیوه نامه وبلاگ دست خود آقای قدکساز است و هروقت که صلاح بدونن میتونن از سنجاق پست رو بردارن.

زرگر: آیا برنامه های ترم جدید براساس نظرسنجی های انجام شده در ترم پیش ریخته شده؟ پس چرا رویکردمون تشکیل کلاسه؟

در جواب آقای حیدری گفتن که ما به برگزاری کلاس ها نیاز داریم ربطی به نظرسنجی نداره.

پیشنهاد برگزاری یک جلسه برای بررسی نظرسنجی های انجام شده از طرف آقای حیدری شد.

برای جلسه بعدی کانون هم رای گیری شد که با 12 رای موافق شنبه ساعت 12 تصویب شد.

اگر نکته ای فراموش شده اطلاع بدین.

ترابی


     


نظرات 8 + ارسال نظر
امیر حیدری یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 22:22

در مورد نظر سنجی چیزای دیگه ای گفتم که الان وقت ندلرم. بعدا در یک پست مینویسم

بشیری یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 22:27

خیلی خوب و خلاصه و مفید بود، مرسی

محسن قدکساز یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 23:11

من گفتم که دو هفته برای زمان رأی گیری کلّن زمان زیادیه، ارتباطی با وبلاگ نداشت این حرفم، درسته که بعدش گفتم که زمان سنجاق بودن رأی گیری ها باید کنترل بشه!

شکور یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 23:14

دست شما درد نکنه
ولی چرا از ادامه ی مطلب استفاده نمیکنید؟
شکور

من رسیدگی کردم!
قدکساز

سعید ایزدی یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 23:46 http://kafankhafan.blogfa.com

به قدکساز الان رسیدگی کردی ؟؟؟
چرا هنو نرفته ادامه مطلب .

البته با تشکر فراوان از خانم ترابی.
به نظر من بهتره زمان هایی که زود تموم میشه زمان جلسه هم نوشته بشه.

به ایزدی:
من که می بینم ادامه مطلب رفته
شکور
--------------------------------------
من همون موقع رسیدگی کردم! :|
قدکساز

توفیقی دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 00:09

حاضرین در جلسه:

حیدری
زرگر
قاسمی
ارشادی
نجاتی
ترابی
برخورداری
طلاکوب
توفیقی
یوسف دوست
قدکساز
بخشنده
خاقانی
ایزدی
عطارپور

haghtalab دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 00:22

فردین قاسمی دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 19:15

قاسمی: تلاش برای برگزاری کلاس صدابرداری حرفه ای و اتاق دوبلاژ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد