کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلاس تدوین عباس شکوری


سلام

جلسه اول عباس اینقدر خوب بود که من تونستم با اطلاعات همون یک

جلسه فیلم دیوانه از قفس پرید رو با اون ویرایش های جور وا جور تدوین کنم


اما یک نکته :................

 

 

وقتی عباس توضیح می داد بیشتر کلاس و خود من خیلی سوال نداشتیم

ولی این توفیق اجباری(ویرایش فیلم دیوانه از قفس پرید) باعث شد یک جور

تمرین کنم مباحث جلسه اول رو و یک عالمه سوال و نکته تو ذهنم اومد که اگر

این مباحث تجربه نمی کردم شاید هیچ کدوم از این سوال ها برام پیش نمی مد

پس بچه های کلاس تدوین صدرصد مباحث جلسه اول رو عملی انجام بدن که


اولا : سه شنبه یا چهارشنبه عباس کلاس رفع اشکال می زاره وشما می تونید

اونجا مطرح کنید

دوما: تمرین کردید و برایند جلسات بعدی برای شما بالا میره و عملیاتی میشه

چون جلسه بعدی با اون توضیح که عباس داده انقدر مباحث بیشتری مطرح میشه

که ادم به عباس نرسه و از کلاس عقب بمونه

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حق طلب دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 20:32

نکته خوبی رو اشاره کردید.
چقدر دوست داشتم در کلاس شرکت می کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد