کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تحقیق و تفحص...

1- از خانم برزگر: جشنواره رویش چی شد؟ فیلم های دوراهی، روایتی در 57 شماره و کشتن مرغ مقلد هم به جشنواره فرستاده شد یا نه؟ سایت مربوط به وزارت مشکل دارد؟


2- از خانم حق طلب: جشنواره کتاب صوتی چی شد؟ آیا یک نسخه از کار در آرشیو کانون قرار داده شده است؟


3- از قدکساز: نمایشگاه عکس پائیزی چی شد؟


4- از زرگر و خانم ترابی: معاون ارتباطات اینترنتی کیه؟

نظرات 8 + ارسال نظر
به زرگر چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 19:49

حاجی رای گیری گذاشتی ولی در این پست جواب سوال رو ندادی
این رفتار یعنی چی؟
این نقد من به قدکساز هم بود
حتماً علتی داره که سوال می پرسم! چرا جواب سوال رو نمیدی؟
شکور

من به دنبال گزینه سوم بودم،شما و خانم طلاکوب از دوهفته پیش قطعی شده بودید و من دیشب قبل از پست شما با قربانی اوکی کردم
صبح بهم خبر قطعی داد،وقتی اومدم پست بزارم دیدم سوال رو پرسیدی
پست رو گذاشتم.عذر خواهی بابت کوتاهی
زرگرم

حق طلب چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 22:10

من هفته آخر اسفند تماس گرفتم و پرسیدم چه خبر و گفتند مدیران عوض شدند امروز جلسه ای داریم .پرسیدم آیا ممکنه ملغی شه به طور کلی جشنواره فرمودند باید خیلی احمق باشند گفتم ممکنه تا تابستان بکشه گفتند آری.تا آخر اردیبهشت صبر می کنم و تماس مجدد می گیرم تا جواب نهایی رو بشنوم وگرنه برای عرضه آن به طور دیگری مشورت می کنم .نسخه را مخصوصا علی رغم میلم نزاشتم چون نباید پخش بشه بدون اجازه نویسنده .صبر کنیم تا اردیبهشت

ترابی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 19:52

خواستم بگم به رای گیری گذاشته شده بود که جواب ندادم ولی جوابمو پرفتم .
درست میفرمایید باید سوال ها پاسخ داده بشه چون حتما به منظوری پرسیده شده
باز هم به خاطر قصور معذرت میخوام

اصلاح: جوابمو با نظر شما به آقای زرگر گرفتم

----
من میخواستم نسبت به اینکه مدت زمان قانونی آغاز رای گیری برای معاونت رعایت نشده به شما وزرگر اعتراض کنم
شکور

شکور پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 20:40

باید برگه ی مسئولین اصلاح بشه. فکر میکنم در مورد عبدی
شکور

علی عبدی الان معاون درسته؟!
زرگر
--------
من شنیدم مسئوله نه معاون
شکور

سعید ایزدی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 21:45 http://kafankhafan.blogfa.com

نه علی عبدی معاونه.
من یادم نمی یاد که قدکساز استفا داده باشه و یا نهاد تصمیم گیری از سمتش برش داشته باشه.
تا اونجایی که یادمه فقط در این باره صحبت شد ولی رای گیری در موردش نشد.

پس چرا این شکلی شده؟ هر کاری با سیستم دارم ملت میگن به عبدی بگو؟ جریان چیه؟ باید بررسی بشه
شکور
---------------------------------------------
فکر کنم مسئولیتش رو خود قدکساز سپرده به عبدی توی این وقتی که نیست.
ایزدیم
.......................................................
فکر کنم ایزد راست میگه،قدک استعفا نداده
زرگرم

محسن قدکساز پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 23:25

من مسئول کامپیوترم و عبدی معاون. اختیار کامل دادم بهش.

پاییز بهشتی رو قبلن سپردم به خانم طلاکوب. ایشون قرار بود که از شهرستان برگردن و کار رو دستشون بگیرن و مسئول اجرایی نمایشگاه بشن.

درمورد قدکساز و عبدی/به مسئول اساسنامه جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 14:34

این چه سیستمیه دیگه؟!
اولاً اینکه اگه مسئول سمت کاملاً اختیار تام به یکی دیگه داده، باس در جایی مثل وبلاگ اعلام کنه که ملت بدونن برن پیش کی
ثانیاً اصلاً مگه اختیار تام دادن ممکنه؟
ثالثاً اگه دادن این اختیار تام قراره خیلی طول بکشه، اصلاً قاعده ی مسئول و معاون بی معنا میشه. در این مصادیق بهتره که مسئول به جای اینکه برای مدت طولانی اختیار تام بده، کلاً استعفا کنه تا معاونش بشه مسئول و برای خودش معاون انتخاب کنه
شکور

منظورم اینه که مسئول اختیار تام بده و خودش بره.
اگه قدکساز اختیار تام داده ولی خودش هم در جریان امور هست، حرفایی که زدم مصداق نداره
شکور

ترابی جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 17:13

حتما از آقای قدکساز پیگسر میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد