کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلاس کارگردانی

ویرایش توسط مسئول وبلاگ ساعت 17 ،16 فروردین 

تا چارشنبه ظهر سنجاق است.


کلاس کارگردانی این هفته ساعت یک تا پنج چهارشنبه در دانشکده  

مدیریت در ساختمان امور فرهنگی کلاس روبروی اتاق خانم برزگری  برگزار می شود.

 شماره کلاس بعدا اعلام خواهد شد.

دوستان کانونی کلا می تونید تشریف بیارید.

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر حیدری دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 19:17

من 4 شنبه میرسم تهران. سعی میکنم حتما کلاس رو بیام. دمت گرم

بیا که از دستت میره
شکور

امیر حیدری دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 23:04

آره واقعا. از عقب افتادن کلاس من بیشتر از همه ناراحت شدم چون دیگه نبودم که شرکت کنم :(

شهسواریان سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 19:18

خیلی هم خوب، هی نگران بودم که تموم شده کلاس کارگردانی :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد